5 redenen om te kiezen voor Orena

Orena verschilt op heel wat punten van andere hoorcentra. Ontdek hier hoe we het verschil maken en wat de voordelen zijn voor jou.
thuisapotheek orthoshop orena gratis gehoortest rem test

Bij hoorcentrum Orena kiezen we er heel bewust voor ons te onderscheiden van andere hoorcentra. We willen geen dertien in een dozijn zijn.  Geen lege beloften, maar duidelijke waarden die zorgen voor vertrouwen tussen klant en audioloog. Ontdek hieronder waar we voor staan en waarom we anders zijn.

1. Alles onder één dak

Orena is de vaste gehoorpartner van OrthoShop. Met meer dan 70 service centra verspreid over heel Vlaanderen is OrthoShop dé thuiszorgwinkel. Bovendien is elke OrthoShop gekoppeld aan een huisapotheek. Naast een oplossing voor je gehoorproblemen kan je dus bij ons terecht voor je gehele gezondheidszorg. Neem een kijkje op de website van OrthoShop voor alle services.

Waarom deze samenwerking? Simpel, het is de beste manier om onze klanten van dienst te zijn en geeft ons een heel ruim netwerk aan vertrouwde apothekers en thuiszorgwinkels. Heel wat mensen hebben reeds een goede band met hun vaste thuisapotheek of Orthoshop, dat maakt de drempel kleiner.

2. Een optimaal afgesteld hoorapparaat

Je zou denken dat elk hoorcentrum je gehoorapparaat tot in de puntjes afstelt, maar niets is minder waar. Elk oor is uniek, maar elk nieuw geleverd hoorapparaat komt natuurlijk met standaard instellingen. Daarom is het belangrijk dat je hoortoestel wordt aangepast aan je gehoor.

De afstelapparatuur om het oor goed op te meten is echter heel duur en bovendien is de opleiding nodig om er goed mee te werken heel intensief. Het is dan ook begrijpelijk waarom veel hoorcentra deze aanpak schuwen, echter boet je enorm in op de ervaring wanneer je je hoorapparaat gaat dragen.

Jouw levenskwaliteit is onze hoogste prioriteit en dat drijven we in alles door. Doordat wij investeren in topapparatuur en meer tijd nemen voor het afstellen van onze apparaten, geniet jij sneller van een optimaal gehoor tijdens de proefperiode.

widex evoke manueel aanpassen hoorapparaat grijze man

3. Klantenservice boven alles

We investeren in onze klanten. Door jou zo goed mogelijk te helpen en met raad en daad bij te staan, halen we maximaal voldoening uit ons werk. Iedereen krijgt een persoonlijke audioloog toegewezen zodat we jou en jouw problematiek goed leren kennen. Jouw audioloog kan intern oveleggen met de andere Orena audiologen als dat nodig is. Daarnaast komen we wekelijks samen om te kijken wat nog beter kan en hoe we onze service kunnen blijven verbeteren.

Als hoorcentrum kiezen we ervoor om uitgebreid de tijd te nemen voor elke afspraak. Zo heb jij geen opgejaagd gevoel en hebben wij de tijd om te luisteren en je zo goed mogelijk te helpen. We zijn niet alleen gespecialiseerd in horen, maar ook in luisteren! Zit je zelf met zorgen, neem dan contact op en we helpen je zo vooruit.

4. Doorlopend opleidingen

Niet alleen onze hoorapparaten zijn mee met de nieuwste technologieën, ook onze meetapparatuur evolueert mee. We houden nauw contact met onze leveranciers en elke Orena audioloog wordt doorlopend bijgeschoold. Daarnaast volgen we ook medisch gerichte opleidingen, bijvoorbeeld rond de aandoening tinnitus (oorsuizingen).

5. Ongeziene after-service

Dat klantenservice voor ons uiterst belangrijk is, heb je vast zelf al ontdekt. Maar goede service stopt natuurlijk niet nadat je jouw nieuw gehoortoestel in gebruik neemt. Heb je vragen of zorgen, dan kan je nog steeds bij ons terecht. Voor dringende hulp hebben we zelfs onze vliegende audioloog die binnen 48u bij jou aan huis komt!

Daarnaast voorzien wij standaard en helemaal gratis het onderhoud van je hoorapparaten. Net als bij het dragen van een bril, zal de afstelling van je hoorapparaat op termijn verminderen. Daarom kiezen we voor topapparatuur om je oor nauwkeurig te meten. We nemen op vaste tijdstippen contact met je op om je apparaat gratis bij te regelen. Merk je al sneller dat je minder goed hoort? Laat het dan direct weten.

Openingsuren

Om je van de beste service te voorzien werkt jouw persoonlijke Orena audioloog enkel op afspraak.

Service aan huis

Voor mensen die moeilijker te been zijn of wat verder wonen, komen wij gratis aan huis.

In samenwerking met

Maak een
afspraak

Maak een afspraak bij jouw persoonlijke audioloog door te bellen naar het nummer 0471 79 37 46 of via onderstaande link.

Service aan huis

Je persoonlijke audioloog aan huis

Is het moeilijk om tot bij ons te komen of heb je een dringende hulpvraag? Doe dan beroep op onze vliegende audiologen. Ze komen helemaal gratis bij je aan huis.

De one-stop-shop

Niet enkel voor gehoorproblemen

Je vindt Orena steeds in combinatie met een Orthoshop die op zijn beurt verbonden is aan een lokale thuiszorgapotheker. Op die manier bieden we je diverse medische zorgen onder één dak.

De one-stop-shop voor jouw gezondheidszorg

Orena is de gehoorpartner van OrthoShop. Al onze service centra zijn verbonden aan een OrthoShop. Daarom ben je naast hoorzorg ook aan het juiste adres voor thuiszorg, orthopedische -en mobiliteitshulpmiddelen.

logo orena

Algemeen nr: 09 310 86 16
Direct contact audioloog: 0471 79 37 46

© 2020 Orena. Alle rechten voorbehouden — Website door North Digital. Cookieverklaring – Privacyverklaring

Afspraak maken

Laat je gegevens hier na en wij bellen je terug voor een afspraak.